21. března 2020

Jak vybrat jméno pro neutrál? Zkuste generátor přesmyček...

Rozmohl se nám tu takový zlozvyk - rider sjede krásnou lajnu, hezky ji nakreslí do mapičky, leč jméno nepřipojí. Sekretářku dělám celkem rád, mám to v krvi, ale pojmenovávat cizí neutrály mě úplně neba, protože mám pocit, že si přivlastňuju autorovo dílo. Jako inspirace pro pojmenování runu může posloužit místní název, osobnost zde působivší nebo já nevim co. Možností je miliarda... Takže se neflákejte a něco vymyslete :-)

Jedním z notorických nepojmenovávačů neutrálů je jistý rider z New Bohr City, kterej jezdí moc pěkný kousky, ale jména aby za něj vymejšlel sekretariát. Takže když onehdá sjel linku propojující Polevsko, Prácheň a Prysk a zase nic nebylo, vzpomněl jsem si na hračku, kterou tu a tam použiju - generátor anagramů alias vyhledávač přesmyček.

Je to easy - na anagrammer.org naťukáš vybraná slova do vyhledávacího okna, vybereš kombinaci jednoho, dvou nebo tří slov, klikneš a zvolíš nějakou legrandu. No, takže jsme zadali Polevsko, Prácheň a Prysk a že prej 2.000 možností, tak jsem riderovi zkoušel něco vybrat a dopadlo to takhle:


Přesmykačům slov a přehazovačkám na hlavě zdar
Koupe psa

Žádné komentáře:

Okomentovat