21. března 2020

Ke Konventu Plasy z jihu: Letiště Plasy - Plasy • 3,1 km • 99 m

"Dnešní cesta z práce - jmenuje se to Ke Konventu Plasy z jihu. Prcek," píše v sobotu 21.3.2020 plzeňsko-karpatský rider Azbest o svém runu, který zakončil pěknou oprátkou na kruháči. "Chtěl jsem ho zatočit víckrát, ale máme namrzlo," dodal.

"Konvent je ze stavařskýho hlediska hodně inspirativní - byl založen na dubových pilotách, které jsou neustále pod vodou. A propos: Zaražený pilot - znáš tu scénu z filmu Trhák?" táže se nepolíbeného Sekretářky Azbest.


"Ještě mám v rukávu majstrštyk na zítra. Mám v plánu sešoupnout sedačku ze střechy sousedovy garáže. Mně se líbí a on by ji jinak spálil. Pojede na neutrál po žebříku ke mně na zahradu. Ale jsou to jen 4 metry. Polštáře pak budou pokračovat na neutrál do kontejneru :-)" plánuje rider a přikládá situační plánek:




Pilotáži gaučíku zdar
Azbest

Žádné komentáře:

Okomentovat