8. července 2020

Přirážeč: Bad Gottleuba - Pirna • 14,9 km • 343 m

Saský potoční program je částečně odvozen od seznamu krušnohorských řek, které jsem vždycky chtěl sjet na kajaku, ale zatím jsem se k tomu kvůli své shnilosti nedokopal. V rámci neutralismu je aspoň stínuju po pobřežních silnicích v neutralizačním korábu. Takže jsem sjel Mueglitz (Mohelnici) a částečně Bahru a na seznamu se ocitla i Gottleuba. Program je na dlouhý neutrály tučnej a svinsky zábavnej! Proto jsem se ve středu 8.7.2020 rozjel po práci na noční reje do Saska...

Maloval jsem si, že bych se do údolí Gottleuby mohl vrhnout z prostoru dálnice A17 (navazuje na D8) od Bonersdorfu a via město Bad Gottleuba, přes Berggiesshuebel (zde kdysi neslavný pokus o brusle na zaniklé železniční trati) a Neundorf dojet až kam to půjde do Pirny.

Ze začátku to pěkně odsejpalo, jenže pak přišel přejezd potůčku, kterého jsem si na mapě nevšimnul, za ním zatáčka a zvedák a Ende - Schluss, game over. Takže s pomocí motoru na kopeček a začínám znova na začátku Bad Gottleuby. Ze začátku svist, přes město trocha plazení, za ním to zase pojede (vim z neslavnejch bruslí).


V Berggiesshuebelu šikana přes mostek a první přirážecí úsek. Spodek vesnice kolem štoly a koupaliště (obé mám v to-do-listu), sex za volantem s rychlostí pod dvacet. Už to vodpískávám, ale zase se to naklápí po rozšalované silnici v malebném zalesněném údolí.

Přichází Neundorf a takovej silniční meandr. Za ním už se to zplacatí. Cítím konec, ale ještě se zkouším zmítat v agónii posledních přírazů, a je tu smrt. Jsem někde v Pirně, ale k Labi je to pořád asi 5 km. Budík ukazuje 14,9 km, gut. Ještě naklikávám prodloužení Coroniron Curtain (až otevřou silnici v Bahratalu) a dává to celkem 27 km. No, tvl. Dobrý, jedu domu.

Ale ještě si projedu v protisměru údolí říčky Seidewitz, abych měl něco na příště. Nakonec žádný příště nebylo, protože jsem to začerstva killnul za 22,8... What a day!

Potočnímu programu zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat