9. července 2020

Křímovák: Křímov - Chomutov • 14,1 km • 426 m

"Rychlej jednoduchej monster cca od benzínky v Křímově v Krušných horách na Chomutovsku. Jede se, kam až to pustí. Konec na dálnici na simulanta.. Nakonec to dalo 14,1 km, což jsem nečekal, ale pořád se to sune, i když pomalu," napsal ke svému prvnímu monsteru ze čtvrtka 9.7.2020 elitní ústecký rider a bungee jumper Plch. Tím se zařadil po bok ridera Tchána, který se jeho tchánem a který už monstra zapsal - Mariánská.


"Po zdolání neutrálu je možné si skočit z mostu Hačka nejvyšší bungee jump v ČR. Video z mého seskoku je na trubce. Kvalita videa je strašně mizerná a lze najít spoustu jiných, daleko kvalitnějších videí. Já jsem ale starý škrt, nechtělo se mi platit za profi video a nikdo než skokan a organizátor na most nesmí, takže záběry jsou z krajní opěry pořízené foťákem. Mezi námi - ten skok není až taková hitparáda. Kdybych ho nedostal ke čtyřicátinám od kolegů, tak za ty prachy by mi to rozhodně nestálo," upozorňuje Plchškrtskrzkrk.


Dalšímu neutrálu do rodiny zdar
Plch

Žádné komentáře:

Okomentovat