17. dubna 2020

Ploutvička: Střížák - Pařížská, ÚnL • 5,1 km • 169 m

Ploutvička je taková dost technická záležitost, kterou jsem kdysi vykoukal z mapy. Rider si sviští po Masaryčce v ÚnL, na křížení s Beethovenovou uhne doprava, ale ne do Beethovenovy, nýbrž do Bezručovy, vyjede krátkej kopeček, Bozděchovou se zase spustí na Masaryčku a pokračuje v neutralizaci. Vypadá to jednoduše, ale vyladit timing a správnou rychlost není úplně jen tak.


Původně jsem chtěl zařadit ploutvičku do nějakýho delšího runu - třeba z Nakléřova, resp. jsem jí chtěl zapasovat do Eskamotéra, ale experimentálně jsem zjistil, že nájezdová rychlost u těchto variant klesne pod minimum nutné pro přejezd ploutvičky. Prostě to chce smažit už shora ze Všebořic. Proto jsem v pátek 17.4.2020 zvolil nájezd až ze Střížáku, omotal se kolem Lidlu, naskočil na Masaryčku a jel se vyploutvit.


Načasování dobrý, žádný auta, což je pro pokus stěžejní, protože na odbočce do Bezručovy to chce mít tu správnou rychlost na překonání kopečku a zároveň na případné zanechání pokusu. Tricky matter. Protáhnu se zatáčkou, auto vyjede až na vršek ploutvičky a už si to sypu dolu. Zbytek znám, už mě nemůže nic zaskočit. Novej trik je tu a jako správnej autokrat mu rovnou přiděluju obtížnost 0,5. což je někde na půli cesty mezi šnečkem a Chobotničákovym double backflipem.


Finu zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat