17. dubna 2020

Rybný potok = Gottleuba: Nakléřov - Krásný Les • 6,3 km • 205 m

Páteční večer 17.4.2020 jsem měl volnějc a v mapě jsem vypozoroval, že severní svahy Krušných hor jsou dosud neporušeny vrypy neutrálů. Zároveň jsem potřeboval překontrolovat ostrahu hranic, takže program byl loženej. Z Nakléřova jsem se vypravil na druhou stranu. Jeden by si myslel, že za hřebenem hor je hned hranice. Ale z Nakléřova na čáru v Petrovicích je to skoro 8 km. Pročež došlo na konzumaci Coroniron Curtain.


Když už jsem byl na horách, smahnul jsem to pak z Nakléřova od vojáků na Krásnej Les až úplně na hranici pod D8. Nikdá jsem tam nebyl, takže zvědavost značná. Netušil jsem, jak je vesnice dlouhá - dohromady to dalo 6,3 km. Hranice je na soutoku Rybného a Hraničního potoka, který pak dále pokračuje jako Rybný a v Německu se z něj stává oblíbená WW říčka Gottleuba (to ale až pod přehradou). Celkem zajímavý a opuštěný místo.

Most přes Hraniční potok do Německa hlídala 17.4.2020 jen hromada hlíny, takže jsem hnedka volal Andreje, ať to zlepší. Ale podle nápisu na ceduli by se stejně moh most s průchozím propadnout.

Most přes Rybný potok je z Čech do Čech. Barák za potokem vlastní podle katastru Nadace železná opona, což je teď až havlovsky paradoxní. Rozhovor s ředitelem nadace Vítovcem k mání ZDE
Otevření čáry zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat