16. února 2020

Sudovický neutrál: U křížovské kapličky - Nový Knín • 5,5 km • 133 m

"Jo, jo, jo, jo, jo, první protisvah zdolán, pokračuji dál tam, kde se nezdařilo minule," referoval nadšeně z Příbramska v sobotu 15.2.2020 Honza Chobotnice Bašta. "Je to tam, je to tam, Sudovický neutrál dobyt." Přiznám se, že jsem byl myšlenkou u jiného neutrálu, takže mně úplně uniklo, že se přepisují dějiny v oblasti uměleckých prvků.

"Začátek není moc z kopce, pak následuje nevysoký, ale táhlý protisvah. Pak je zrádný protisvah v úzkém esíčku mezi domy v Novém Kníně, ulice Havlíčkova. Tam se to musí hodně prosmyknout bez brzdění, aby člověk dojel protisvah a rovinu až ke křižovatce s ulicí Žižkovou," líčí průběh runu Chobotnice.

A potom se to stalo. "Pak jsem si samů radosťů dal dvojitý backflip (tím jsem rozšířil paletu freeride prvků, šneček je dost nízký level.) na náměstí Jiřího z Poděbrad a pak plachtil dál ulicí Na Smíchově, kam až to šlo. To vše během čekání až mi otevřou obchod s materiálem," dodal Honza.

Pojďme si v elektronické tužce vysvětlit, co se vlastně stalo:



Máme tu první slide z googlemaps, jakousi hrubou představu, že se na novoknínském náměstí něco děje. Ale pro úplnou ilustraci bychom potřebovali ještě detailnější vhled. Prosím režii o další obrázky, ideálně pak s komentářem samotného aktéra.



Chobotnice: "Já tomu říkám dvojitý backflip. Červené části trasy jsou couvání. Terén na obrázku se svažuje doleva. Ty kolotoče tam nebyly. Takhle v sobotu ráno by se tam dal vysmahnout i trojitý při troše tréningu nebo o sto metrů dřív dát jeden vlevo na hořejší části náměstí."

Sedět tu Robík Záruba, myslím, že by prohlásil kromě obligátního Přepište dějiny i něco jako Od doby Valentova Ledového dechu tu nic podobného nebylo. Svůj výkon bych v tomto ohledu přirovnal k Vichnarovi a tý pani, co komentovala vítězství STR na olympiádě. Takže, sorry Chobotnice, snad jsem aspoň trochu napravil svý ignoranství... :-)




Double backflipu zdar, šneček je mrtev
Chobotnice

Žádné komentáře:

Okomentovat