17. dubna 2020

Another one: Nakléřov - Chabařovice • 15,1 km • 536 m

Zase jeden případ toho, že neutrály a peníze ležej na zemi a stačí se pro ně jen vohnout. Stejná provozní slepota, jako v případě Basy plzní mě provázela i u Another One. Ale hlava se nakonec nějak sama vyndala z pozadí a jak se dostala na čerstvej vzduch, přišel nápad ve věci aktuálně nejdůležitější neutrální křižovatky na světě. Tou je nenápadné křížení silnic 528 a I/13 u Žďárku na Ústecku - tady se po společné trase z Krušných hor rozdělují tři monstra.

Podobně jako v pohádce, kde se na rozcestí dají tři bratři každý na jinou světovou stranu, ona tři monstra se rozdělí - Basa plzní se vydá doleva na SSV směr Děčín, King`s Line rovně na JVV do Ústí nad Labem a to třetí... to byl onen nápad - když to jde doleva a rovně, nepůjde to náhodou i doprava? A co myslíte, děti? Doprava to v pátek 17.4.2020 šlo!


K průběhu asi žádný litanie - z hor je to jasný, průjezd světovou křižovatkou u Ždárku celkem milej, pak chvíli slowly, kruháč a za nim to nabere páru na Varvažov, ONO v Chlumci, Chaba a šlus. Jenže Chaba byly tentokrát zajímavý, protože jsem vyzkoušel připrcávací metodu od Merkavy3 (kdo jel Ploučnici, zná) - podobně jako v lodi děláš takový kopulační pohyby, abys přejel kládu v proudu. Myslel jsem, že v tunovym autě to nebude fungovat, ale nakonec jsem pomocí přírazů přejel chabařovickou náves rychlostí 3 - 4 km/h. Jestli mě pozoroval někdo neutrálem nepolíbenej, tak si asi fakt myslel, že mi mrdlo.


Nakonec se z toho vyloup další 15km kus, takže Another One. Teď, když už máme tři neutroše nad 15 km, možná by si to zasloužilo nějakou extra kategorii jako ultramonstr nebo tak. Ne, kecám, nebudu si plácat střívka. Ale myšlenka křižovatky v polích - z níž se vydávají do světa tři bratři-monstři: Basa plzní 21,7 km, King`s Line 15,3 km a Another One 15,1 km - jako středobodu světového neutralismu, mě docela pobavila... Asi tam zajdu dát do škarpy pamětní desku.

Ultramonstrum zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat