22. února 2020

King's Line: Nakléřov - kruhák pod Větruší, ÚnL • 15,3 km • 571 m

Neměl jsem jako prioritu trasu z Nakléřova do Ústí n.L., zkonzumovat, ale dostal jsem nápad, jak ji natáhnout, a s ním i nutkání to zkusit. Po Tyršovce od Soni 2H mi nedalo spát, jak dojezd v ÚnL prodloužit až na kruhák pod Větruší a k Labi. Pak by vznikla spojnice pohraniční hory – voda, což mi přišlo tak nějak sexy. Pro zdolání King's Line se musí pořešit několik klíčů, pojďme na ně od cíle.

Klíč 1 – nájezd na deadpoint U trati


Dojet z Krušných hor až k Labi se dá jen po kombinaci ulic KlíšskáPanskáU trati. Na tuto osu lze naskočit na 4 místech s různou nadmořskou výškou (body Start, 1, 2 a 3). Pro projetí k Labi je nutné najíždět z nejvyššího bodu (bod Start na mapě výše) na křižovatce – Londýnské a Klíšské (161 mnm). Odtud se auto rozjede z 15 na 50 km/h, což fábce stačí na přeplazení deadpointu na ulici U trati (bod 5) a následný finiš k vodě.

Klíč 2 – nájezd na deadpoint v Londýnské



Další klíč je ve zdolání deadpointu (bod 2 na druhé mapě) na křížení Londýnské a Moskevské, k čemuž je nutné mít správnou nájezdovou rychlost z Masaryčky (bod Start na druhé mapě) do Londýnské via kruhák u hotelu Vladimir. Za deadpointem už auto samospádem dojede na křižovatku LondýnskáKlíšská (bod Cíl na druhé mapě).

Klíč 3 – nájezd na deadpoint Rondel


K přejezdu Rondelu (bod 3 na třetí mapě) je nezbytné správně projet zatáčku PetrovickáBožtěšická (bod 2 na třetí mapě) a dole na Rondelu mít kliku a nepotkat auto. Jak se obtočíte po Rondelu, je vyhráno a auto zase velmi pozvolna nabere rychlost.

Klíč 4 – timing

Načasování je hlavní. Zapomeňte na den nebo večer, kdy jsou v provozu civilové a semafory. Ideální čas je po půlnoci, kdy už Ampely jedou na blikačky, civilové hajaj a do cesty se motaj jen taxikáři a kdy nebudete blokovat ostatní. Hodí se i okno se suchým počasím, aby sa nešmýkalo.

Takže v pátek 21.2.2020 napřed několikanásobný trénink na klíčových místech, pak odjezd na kopec a v sobotu 22.2.2020 v jednu ráno sjezd na první dobrou. Měřáky ukázaly 15,3 km. Dá se i za víc? Mapa říká, že ano, v praxi se teprve ukáže.  


Patnáctce zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat