17. dubna 2020

Maxičky Extension: Sněžník - Děčín • 11,5 km • 402 m

Dumal jsem, jak natáhnout epochální neutrál Maxičky od Soni 2H a zneutralizovat zbývající část silnice od ostré zatáčky pod Sněžníkem. Zmíněnou zatáčku nejde od obce Sněžník projet dostatečně rychle, aby se člověk po cestě někde nezasek. Takže jsem v pátek 17.4.2020 zvolil letmý start z boční navazující silničky, kde jsem potřebnou rychlost nabral, a pak už to šlo samo.



Maxičky jsou boží neutrál, celej v lese, auto se šine tak 30 - 50 km/h, ale pořád to nějak jede. Řidič se může cestou kochat zvěří kolem silnice a té je neurekom. Původní myšlenka teda byla vymotat se novou variantou přes Bělou, ale bohužel jsem netrefil tu správnou odbočku, tak jsem aspoň Soňu 2H trochu natáhnul.

Soně 2H na prodloužené zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat