28. března 2021

Paběrky v líhni monstrů a jeden štěk u koňáků

V neděli 28.3.2021 panovala kvůli covidu uzávěra okresů, v jejím rámci se ovšem na území okresu smělo jet "na nákup" . Toho jsem využil k menšímu nákupně-neutralizačnímu venčungu a jel se kouknout na drobné nedostatky, které panovaly na pláních Krušných hor u Krásného Lesa na Ústecku. Slovené kousky jsou na místní poměry čučkaři - v oblasti mezi Adolfovem a Nakléřovem totiž začíná osm monstrů. Basa plzní má dokonce 20+ km a Coroniron Curtain Extension 3 bude mít po zprůjezdnění silnice pod Bahrou možná 25+. A to už je slušný masíčko.

Takže k čučkařům: koncem března jsem jen dokompletoval směry, které končí v Krásném Lese na hranici s Německem. Jeden vede od Adolfova, takže název pro dorostenečka jasnej - podle adolfovského krále Majkla Vyleťala. Druhej - Branch - je taková prcčí dopočtovka.


Majkl Vyleťal: Adolfov - Krásný Les • 6,2 km • 238 m




Branch: Krásný Les - Krásný Les • 5,4 km • 176 m



Choť topiče: Bánov - Skorotice • 3,1 km • 99 m

Cestou domů z Krušnejch jsem si v zpomněl na jeden restík v oblasti Bánova, což je vesnice přidružená k Ústí nL, o jejíž existenci jsem neměl 30 let páru. No vida, s čím vším neutralismus pohne. Jde o pár domků, které obsadili chovatelé koní, ale jeden směr se tu našel.




Lockdownu zmar (nakonec jsem koronahajzla koupil zkraje dubna 2021 vod Hlavatky)
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat