27. března 2021

Servis stroje rezultoval ve dva záseky na Moravě a dva u Blaníku

"Potřeboval jsem zeservisovat pracovní stroj... Tak jsem se v noci na sobotu 27.3.2021 pinožil ke Kyjovu, abych pak zjistil, že bonbonky na trase Slavkov - Kyjov už jsou vyzobaný (ano, tam úřaduje ataman karpatské župy Azbest - pozn.sekr.). Tak jsem za Mistřínem přespal v autě v hamace, nechal opravit stroj a vydal se zpátky a něco neutralizovat," přibližuje Chobotnice svou pozoruhodnou výpravu z Ouběnic na Moravu a zpět. Na zásek drápu na Moravě ale i tak došlo a cestou domů na Příbramsko se otřásla země nad jeskyní, kde chrápou blaničtí rytíři.


U tabule - skluz do Bučovic: Červený Kříž - Bučovice • 4,1 km • 177 m




Neutrální ždání: Červený Kříž - Ždánice • 4,1 km • 195 m

Pak mě na multipointu Červený kříž kontrolovali příslušníci a zdvihali vobočí, kudy že to jedu z pracovní cesty ze Svatobořic. Myšlenku neutralismu jsem jim radši nezkoušel vysvětlit, bylo by to na ně složitý. 



Načeradec v offsidu: Na pramenech - Načeradec • 3,5 km • 147 m

Okolo kilometru 100 na D1 jsem začal usínat, tak jsem dal a navigaci variantu Nejkratší trasa, což bývá záruka nových zážitků a zábavy. Mmch. Poláčkova próza inspirovala i Sekala, který v oblasti také působil - Načeradec, král kibiců.

 


Ve stínu Blaníku: Kozlův kopec - Louňovice pB • 3,8 km • 142 m


 

Opravenému stroji zdar
Chobotnice

Žádné komentáře:

Okomentovat