3. října 2020

Blanka z Bílé Hory: Bílá Hora - Smíchov • 8,2 km • 185 m

"Cestou z koncertu westernové filmové hudby v Rudolfinu v sobotu 3.1.2020 jsem si dal takový bývalý homerun z Petřin k deadpointu před Blankou - Patočkova z Petřin. A když jsem tam tak řadil jedničku, že pojedu do tunelu, tak jsem si uvědomil, že přede mnou je docela dlouhý táhlý kopec z opačné strany. Tak jsem dojel až na Bílou Horu ke konečné tramvají, tam to otočil a rozpálil směrem do centra," popisuje začátek svého dalšího fenomenálního runu, kterým přepsal dějiny neutrálů v Praze, Chobotnice.

Chobotnice a poněkud nepatřičně Dvořka (vlevo). Rodák z Nelahozevsi totiž psal převážně easterny, Novosvětská vznikla nejspíše v New Yorku. Ale což, dobrá hudba nezná hranic. 

"Akorát ještě před Vypichem mi tam skočila červená na jednom z mnoha semaforů. Tak jsem to znova otočil, znova vystartoval od Bílé Hory a tentokrát to vyšlo. Ty nejdůležitější semafory Na Vypichu byly OK, červená mi skočila až někde u Petynky, ale vhodným taktizováním se to ještě dalo zpomalit a doklouzat, počkat na zelenou, dostat se až do tunelu a projet celý Strahovský a skoro celou Blanku. Ta C8 (nová nákupní taška paní Chobotnicové - pozn.sek.) docela hezky jede z kopce a výhodou je i vysoký výkon 125 kW, kterým se to dá na padesátku rozpálit na pár metrech," dodává Chobotnice

Koncert westernové hudby v Rudolfinu. Inspirován silným hudebním zážitkem spáchal Chobotnice pražský rekord a další tři kusy.

Tak tohle je totál pecka! Na tuhle kládu měl spadeno i Sekal, ale asi si nenašel chvilku. Za sekretariát posíláme gratulace, protože k tomuhle koutu Práglu mám jako starej Břevnovák (1970 - 1974) srdeční vztah. Vynikající kombo, čtení terénu, taktika jízdy (ta fintička s dozráním semaforu do zelena), timing (na Patočkově jsou asi desatery semafory), vážně masterpiece mezi urbany.



Rekordu zdar

Žádné komentáře:

Okomentovat