23. září 2020

Brennesák: Brennes - Bayerisch Eisenstein • 6,6 km • 352 m

"Brennesák je jasnej jednoduchej neutrál z Brennesu pod Velkým Javorem do Barorské Železné Rudy. Na začátku rozjet do mírnýho kopečka co nejvíc a pak už to jede až dolů bez nějakých problémů, jen si hlídat 50 v obci, prej tam někde měří. Byla to asi poslední šance dostat se bez nějakých výmyslů do Německa, tak jsem jí musel využít. Jinak to bylo sjetý už několikrát, ale až teď jsem to jel cíleně a změřil si to," popisuje svůj další kousek v Bavorsku ze středy 23.9.2020 šumavský rider Prochna

Prochna při přípravě na sjezd Brennesákem.

Jedna ze tří Šumavských pušek měla v létě mírné komplikace. V létě hodil Prochna na Kaitersbergu při lezení poslední cesty tlamu. "Z nějakýho záhadnýho důvodu jsem si necvaknul expresku do lana. Bohužel to byla hned druhá, a když jsem si to uvědomil těsně nad ní, kdy jsem nalez do nějakýho blbýho místa a už chvíli šmátral rukama, tak jsem začal kousek slejzat, abych si jí cvaknul. Přitom mi uklouzla ruka a letěl jsem do tý první. Bylo velký štěstí v neštěstí, že jsem zapadnul do takový díry mezi kameny a trefil jeden jen rukou a ne celým tělem. Skončil jsem asi tak půl metru nad zemí po možná tak 7metrovým pádu," doplňuje Prochna.


Ruka už je teď cajk, gyps dole a šumavskej biker zase skáče přes neutrální kaluže. K tlamě jen tolik: kdo nepadá, leze pod své možnosti. Druhak: poslední cesta by se měla lézt jako předposlední, protože při poslední cestě/sjezdu z kopce se stávaji tyhle nepředloženosti. Takže se vyhlásí předposlední cesta, vyleze se a po ní se sbalí a marš domu. Tak se vyloučí to riziko spojený s poslední cestou :-)

Gypsu zmar
Prochna

Žádné komentáře:

Okomentovat