2. července 2020

Štrougalovo ticho: Jizerka - Rokytnice nJ • 16,2 km • 450 m

"Už jsem se nemohl dál dívat na řádění HoroMíry aka MíryM - Droga bardzo fajna za 16,9 km - v mém revíru a musel jsem zakročit, aby to nedopadlo jako před třemi měsíci, kdy nám tenhle borec vysbíral skoro všechny HoreZdary na Zbirohu. Nečinně přihlížet, jak mu kuna řádí v kurníku, může jen nezodpovědný slepičář, takže jsem se ve čtvrtek 2.7.2020 vydal na noční zteč," popisuje Zdenda Bouda z Hutě, co ho přimělo, aby opustil rodinu, oblékl nerutrální výzbroj a výstroj (slamák a káru) a vydal se do temné noci na lov. 

"Po 22.00 je již na jizerských silnicích prázdno, a to slibuje zlepšené podmínky v pro neutralismus v denní době těžkých místech. Aby to nebylo tak jednoduché, tak tuto výhodu úspěšně kompenzuje lokální mlha jako prase. Otáčím to před Jizerkou a ve stoupáku kolem místa zvaného Na Kobyle, kde si nezaslouženě užívá důchodu extraligová komunistická svině Štrougal. Mám rozhuleno tak, že mohu dát neutráááál!"


"Silnice ze za chvilku láma do rovinky a pak začíná pozvolna padat. Na Horní Polubný dojíždím v totální mlze, ale křižovatka nedělá problémy. Na přejezdu v Kořenově trochu zmatkuji a brzdím na stopce, což se mi vymstívá hned za zatáčkou. Zapomněl jsem, že tu je asi 50m dlouhá rovinka, ale naštěstí to šouračkou dá až do míst, kdy to zase jede. Serpentiny vedoucí až na hlavní před Mejtem jsou bez problémů a vzhledem k času i napojení na hlavní je OK."


"A teď už je jen otázka, kam mě to pustí. HoroMíru to pustilo až do Jablonečku. Tahle cesta je za odměnu a pro neutrálisty něco jako pro lezce čtyřhvězdičková expozice, pro horňáky Iva Kubelková před 20 lety a pro dolňáky Dara Rollins. Mě to až do Jablonečku nepustilo, skončil jsem kousek za Rokytnicí nJ, ale i tak je z toho krásných 16,2 km. Asi pro příště napumpuju pneu na beton."

Tichu zdar
ZBzH a

Žádné komentáře:

Okomentovat