15. června 2020

D8 do Chaba: Panenská - Chabařovice • 17,2 km • 515 m

Sjezd po dálnici D8Krušných hor směrem na Ústí nL je jasná volba, když chcete zajet monstra zadax - 12,0 km tam padne při nájezdu od Petrovic i se všema končetinama v sádře, prostě dávačka. Taky tam směřovaly moje první kroky, když jsem chtěl zajet dlouhej run, akorát jsem to pojal z Německa, což slibuje delší mileage. Plán loni v říjnu byl rozjet to cestou z Německa na příslušnou rychlost, vyhodit kvalt u nadjezdu Krásný Les - Petrovice, přesurfovat dokokopec k začátku tunelu a spustit se kam to půjde. Tak se to natáhne o další 1,7 km - čekuj první mapu.


Problém se ukázal v příslušné rychlosti, která nebyla úplně OK a z níž by (ne)měli radost ani příslušníci (pro mě moc málo, pro ně už trochu moc). Takže jsem to loni v říjnu - D8 z Krušnejch -jsem 1,7km předtunelí nezdolal a sjel potupně "jen" od začátku tunelů do uhelné pánve za 13,4 km, což je prostě marnost, když to má potenciál na větší řachu.

Ono totiž je tu to, že na tenhle rozjezd musíte jet z Německa a první nájezd na dálnici v Reichu je trochu z ruky, než aby to člověk trénoval každej den, že. Když jsem byl v pondělí 15.6.2020 v Sasku na lovu monstrů, rozhodl jsem se pro opravnou jízdu na D8. Dálnici mezitim sjel o něco slušněji Wudy - Aus Deutschland durch Tunel - ale furt tam nebylo využitý to 1,7km předtunelí.

Pročež teda jsem vyrazil letmym startem z Reichu, tentokrát už jsem poslal spací fóbii do toček ještě před čárou, abych mohl zrychlovat v následném kopci. Na úrovni nadjezdu Krásný Les -  Petrovice tentokrát rychlost příslušnější než minule, cca na úrovni přistávací rychlosti nějaký turbovrtule. Vyhodit kvalt a už je coasting. Dokopec do tunelu úplně na poho a pak už jen taková ta ubíjející hájwejovina, byť tentokrát za slušný míle.


No, s Wudym jsem se na dojezdu pasovat nechtěl, tak jsem zvolil sekretářskou klasiku - esíčko přes Chabařovice. Tam taky nakynou nějaký kilometříky - ergo je finální výsledek na 17,2 km, což do tabulky potřebujeme, protože to končí na patnácti, pak je tam něco s dvacítkou a třicítkou, ale ty cifry mezi obsazený nejsou, takže proto sedmnáctka dobrá :-)


Highwayákům zdarozmar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat