Problém se ukázal v příslušné rychlosti, která nebyla úplně OK a z níž by (ne)měli radost ani příslušníci (pro mě moc málo, pro ně už trochu moc). Takže jsem to loni v říjnu - D8 z Krušnejch -jsem 1,7km předtunelí nezdolal a sjel potupně "jen" od začátku tunelů do uhelné pánve za 13,4 km, což je prostě marnost, když to má potenciál na větší řachu.
Ono totiž je tu to, že na tenhle rozjezd musíte jet z Německa a první nájezd na dálnici v Reichu je trochu z ruky, než aby to člověk trénoval každej den, že. Když jsem byl v pondělí 15.6.2020 v Sasku na lovu monstrů, rozhodl jsem se pro opravnou jízdu na D8. Dálnici mezitim sjel o něco slušněji Wudy - Aus Deutschland durch Tunel - ale furt tam nebylo využitý to 1,7km předtunelí.
Pročež teda jsem vyrazil letmym startem z Reichu, tentokrát už jsem poslal spací fóbii do toček ještě před čárou, abych mohl zrychlovat v následném kopci. Na úrovni nadjezdu Krásný Les - Petrovice tentokrát rychlost příslušnější než minule, cca na úrovni přistávací rychlosti nějaký turbovrtule. Vyhodit kvalt a už je coasting. Dokopec do tunelu úplně na poho a pak už jen taková ta ubíjející hájwejovina, byť tentokrát za slušný míle.
No, s Wudym jsem se na dojezdu pasovat nechtěl, tak jsem zvolil sekretářskou klasiku - esíčko přes Chabařovice. Tam taky nakynou nějaký kilometříky - ergo je finální výsledek na 17,2 km, což do tabulky potřebujeme, protože to končí na patnácti, pak je tam něco s dvacítkou a třicítkou, ale ty cifry mezi obsazený nejsou, takže proto sedmnáctka dobrá :-)
Highwayákům zdarozmar
Papouš
Žádné komentáře:
Okomentovat