23. května 2020

Hraničář: Pancíř - Železná Ruda • 8,1 km • 361 m

"Ahoj, tak posílám další zářez za barákem - z Hofmanek na Pancíři (start prvního Prochnova neutrálu Dlouhý Hamerák) do Železné Rudy-Alžbětína," zahlásil v sobotu 23.5.2020 vpodvečer šumavský rider Prochna. "V hlavě už jsem ho chvíli měl, a když pršelo, řekl jsem si, že večer může být ideální podmínka na pokus - silnice bez provozu."

"Nahoře mlha, stmívalo se a to tomu dodalo správnou šumavskou atmosféru. Rozjezd zase jako minule z nuly od garáží na Hofmankách, pak ke křižovatce na Špičáckém sedle, tentokrát ale s odbočkou doleva s následnou rovinkou až kopečkem. Naštěstí nic nejelo, tak jsem to tam mohl poslat a klíčové místo jsem s chvilkou na blikačkách zvládnul rychlostí asi 5 km/h. Pak ještě jeden kopeček před Rudou a bez problémů jsem dojel až na hranice," pokračuje Prochna.

Na startu na Hofmankách byla ta správná šumavská atmosféra - mlha a soumrak.
"S blížicí hranicí jsem dostal strach, tak jsem si radši odpustil posledních 100 m před čárou. Nevěděl jsem, kam až to půjde, ale překvapilo mě, jak hladce to šlo z Rudy až do Alžbětína. Kdyby se dalo do Německa, tak se dá udělat přeshraniční neutrál až do Zwieselu, což by byla fakt bomba! Podle mě by to mohlo dát až 21 km," uzavírá Prochna.

Na pokračování si na sekretariátu rádi počkáme, to by byla pecka. Přejeme, ať to je až za 22 km, aby se podařilo sejmout toho tlustýho halamu, co teď vede!


Otevřený čáře zdar
Prochna

Žádné komentáře:

Okomentovat