24. května 2020

Klikařova kochačka: Černá Studnice - Rychnov • 10,0 km • 434 m

"Dnes došlo na mou milovanou rozhlednu na Černé Studnici. Pěkně přímo z parkoviště před rozhlednou a padákem dolů po nové asfaltce. Tady není moc co řešit. I přestože je silnice široká na jedno a půl auta, tak kdyby někdo jel proti, tak se rozjedu, i když zaflekuju na nulu," referuje z Jablonecka Zdenda Bouda z Hutě aka ZBzH. Studnice se dočkala zneutralizování v neděli 24.5.2020.

"Po kilometru je první neznámá - křižovatka u chaty Fotografie na Horní Černé Studnici. Přednost v jízdě, 90° levá a následuje 200 m rovina. Naštěstí nikdo nejede a mně se daří střihnout křižovatku celkem optimálně. Na konci rovinky jsem na 10 km/h, ale furt to jede."

Konec rovinky za 10 km/h. Furt to jede rychlostí kulhavého postřeleného slimáka.
"Na Dolní Černé Studnici přichází další klíčový okamžik - opět mám kliku a nemusím dávat přednost v jízdě (to by byla konečná) a ostrá pravá směrem na Jablonec nN překvapivě umožňuje jízdu svižnou chůzí."

Tuhle horu na sekretariátu známe. Obsahuje ji rébus, co mi jednou ukázal fotr - PR.EL.
"Na začátku Vrkoslavic opět nemusím dávat přednost v jízdě při odbočování vlevo a už si to svištím ke kruháku v Kokoníně. Tady mi na poslední chvíli vlítne do cesty pospíchálek z Maršovic. Na kruhák vjíždím rychlostí kulhavého postřeleného slimáka, ale teď už jsem v takovým neutrálovým rauši, že mě auto za mnou vůbec nevyvádí z koncentrace."

Sedim si na uhláku neutrálního hyundaie a v rytmu neutrálu vyhlížím do kraje. Se Zuzkou tokaje šátrám po lahvi tokaje. Kam jedeš ZBzH? Do Kokonína? - Nevim. - Nebo do ŽelBrodu? - Nevim, mně stačí, když slyšim, jak ty ventily cvakaj, důdádůdádůdá...
"Hnán vidinou nesmrtelného zápisu do dějin si to šinu pryč z kruháku a už se to opět rozjíždí! Kokonínem to jde hladce a za obcí podél Mohelky to je ta pravá neutrálová kochačka s rychlostí kolem 30 km/h. V Pulečném po hlavní, pořád to jede!"


"Vjíždím do Rychnova a dává to krásně až za náměstí, přejíždím most a auto se zastavuje přesně v momentě, kdy Stopař překlapne na hodnotu 10,0 km! Za mě super neutrál se vším všudy. Doporučuju!" zakončuje ZBzH.

Studnici zdar
ZBzH

Žádné komentáře:

Okomentovat