14. března 2020

Sekal: Víťova rozhledna, Náčkovice - Malé Březno • 14,1 km • 477 m

Po překonání pláně mezi Víťovou rozhlednou v Náčkovicích a Mukařovem u Anaši Lajky se mi v sobotu 14.3.2020 před půlnocí jevila možnost projet až do Malého Března reálně. Teda původně jsem myslel, že bych to pustil od rozhledny přímo do údolí pod Lovečkovice, jenže tam je po odbočení na hlavní do MB a ztrátě rychlosti hned protisvah a bez adekvátních km/h je to bez šance.

Takže chvíli drncání po panelech na cestě od rozhledny dobrej asfalt a tradá. Ten den jedu už pátej neutrál, mám mindset, mám flow, jen se tak vznášim. Za Mukařovem náznak deadpointu, ale nějak to jede. Kruhák v Lovečkovicích bez potíží, pak takový větší vlny, ale jak má člověk rychlost, tak spíš užívačka než strach o výsledek.


Esíčko u skanzenu v Zubrnicích jako by nebylo, průlet Leštinou a v MB až k přejezdu. Fakt královská linka, pěkně do Ryjic. Trošku jsem to Jendovi natáhnul, ale to není podstatný. Prostě supr lajna. A že ten den poslal Sekal penta kill (5 neutrálů za den), tak jsem sjezd věnoval jemu.

Sekalovi zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat