14. března 2020

Anaša Lajka: Víťova rozhledna, Náčkovice - Konojedy • 7,0 km • 310 m

Další zastávkou při Noci dlouhých nožů 14-15/3/2020 byla Víťova rozhledna v Náčkovicích na Litoměřicku. Cílem výpravy bylo prozkoumat královskou linku ve Středohoří Boží Mukařov od Trysky a eventuálně k ní udělat variantu. Ale nejdřív jsem musel zjistit, jestli se dá rozhledna propojit s Mukařovem - spojka totiž vypadala dost placatě.

Na návrší u rozhledny těžkej Roman Tyčka: jasná noc, hvězdy rumplovaly, města v nížinách vypadala jak z letadla. Sed jsem za knipl a z nuly se sunul od vyhlídky po panelovce zpátky na silnici. Tam jsem dorazil naklepanej jak Schnitzel, ale rychlost dobrá, pláň k Mukařovu jsem přejel jak nic.


Ale než jsem zamířil po stopách Trysky dolů do Malého Března, zkusil jsem projet přímo Mukařov via Bílý Kostelec a Konojedy, až kam to půjde k Úštěku. Cestou jeden deadpoint, ale pustil. Za Konojedy závora v podobě double kopce, ale 7 km to dalo. Linku jsem pojmenoval po modelce Anaše Lajce, jejíž rodina má v Bílém Kostelci pumperdentlich chalupu. A za chvíli se podíváme na Trysku...

Lajce zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat