12. února 2020

Von Nollendorf: Nakléřov - Přestanov • 9,0 km • 475 m

"Bude se to jmenovat Von Nollendorf na počest generála Kleista a také se mi líbí, že to znamená z Nakléřova," popsala ve středu 12.2.2020 svůj druhý počin na poli neutrálů Soňa 2H. Nakléřov jí  přišel jako dobrý nápad při cestě z práce z Děčína do Božtěšic"Nejprve jsem to chtěla vzít dolů přes Knínice směrem na Strážky a Božtěšice, ale byl docela provoz a hrozila stopka při křizování silnice I/13. Jako rozumné rozhodnutí vidím zpětně vzít to přes Telnici směr Přestanov (Kozí dráha zatím nejezdí, takže riziko střetu s vlakem minimální)," uvedla Soňa.

"Štěstí na dopravu jsem měla i na křižovatce ve Varvažově při vjezdu na I/13  a majstrštyk mi povedl u benzinky Ono, kdy jsem se akorátně vecpala do mezery aut miřících na nákupy do Olympie:-) No, byla to pěkna neutrální jízda po stopách hrdinů bitvy u Chlumce 1813," uzavřela riderka.

Friedrich Emil Ferdinand Heinrich Graf Kleist von Nollendorf byl pruský generál, který zachránil před porážkou koaliční armádu bojující proti napoleonským vojskům v bitvě u Chlumce 1813



Nakléřovu zdar
Soňa 2H

Žádné komentáře:

Okomentovat