6. února 2020

Křečák Extension: Vladměřice - Podhrázský Mlýn • 7,0 km • 202 m

"A když už jsem byl u Manětína na Hvozďákovi, tak jsem dal Křečák Extension, což není vůbec lehký. Napřed to rozjet ještě do kopce, vyřadit, pak 4 km kochačka a pak to začne. Serpentýny ke Střele, vyjet do protisvahu až na odbočku Mladotice-zastávka, ulicí dolů zpět k řece na žlutou turistickou :) a kam až dojedeš :)," popsal průběh svého druhého neutrálu ze čtvrtka 6.2.2020 novopečený neutral rider Azbest.



Začátek Křečák Extension.

A konec Křečák Extension.

Končit mezi krtincema :) Fakt prdel :-)
"Křečák proto, protože vede okolo obce Křečov. Měl jsem z něj fakt radost. Za prvý, že mě napadl, a za druhý, že jsem za volantem při 5 km/h rychle vymyslel Extension, který to skoro o 1 km prodloužil. Fakt jsem se za volantem dost nasmál :)," dodal Azbest.


Neutrálům zdar
Azbest

Žádné komentáře:

Okomentovat