15. srpna 2021

Pražský rider Sekal sklízel na Šumavě

"Jak jsi psal onehdy, Šumava je dost marná, zatáčky, cyklisti, protikopce...," napsal mi v neděli 15.8.2021 pražskej rider Sekal, kterej byl na JZ Čech na dovolený. I přes to tam Sesesekal poslal čtyři prcky a navíc zrektifikoval trasu Bohouše Špačka Kašpárek na zdi. Šumava se tak zase o trochu zaplnila.


Pergreichensteinská: V lískách - Kašperské Hory • 4,9 km • 136 m 

Pohodový sjezd, opakovaně jsem jej piloval, jediný menší zádrhel je asi po 1,5 km, kdy rychlost klesne na cca 40 km/h. V sobotu 14.8.2021 jsem dojel až ke sportovní hale v Kašperkách, kde už mi dopravní situace neumožňovala úplně v klidu pokračovat. Task pro budoucí generace je prosvištět náměstím (které se v Kašperských Horách jmenuje prostě Náměstí) a dojet až k Otavě, nějak TAKTO

Na Náměstí pořád někdo stojí a za ním ve směru k Otavě je to dost placaté, než to začne padat, člověk navíc při výjezdu z Náměstí ztratí rychlost v nepříjemném zúžení, ale možná nějaká noční akce by se povedla. 


Novodvorská: Zadov - Nový Dvůr • 5,6 km • 254 m

Cestou z Kvildy v pátek 13.8.2021 jsem několikrát vyhodil kvalt a pak ztratil rychlost kvůli pumpičkám nebo zatáčkám. Nakonec z toho bylo jen 5,6 km, protože u odbočky na Stachy jsem byl rodinou přinucen auto otočit a odjet do penzionu. Dá se bezbolestně pokračovat až do Zdíkova.


Kusy churavého Klostermanna: Churáňov - Kůsov • 4,0 km • 219 m

Z Churáňova z horního parkoviště to sviští krásně, o to hůř je plynulá jízda po čtyřech kilometrech hovadsky přervána obcí Kůsov. Pokud by se šikovně vystavěl spodní obchvat obce, dalo by se dojet až do Stachů. Sjeto v sobotu 14.8.2021.



Kašperskou vrchovinou: Kašperk - Nezdice na Šumavě • 4,9 km • 299 m

Sjezd je především kochací. Máloco mne v Čechách uchvacuje tak jako malebné kopce v okolí Kašperských Hor. Zpočátku je to spíš pomalejší, ale cestou do kopce jsem nabral rychlost, čili není problém. Šikana v Nezdicích je nepříjemná jen zdánlivě, za ní se to hned rozjede. Sjeto v sobotu 14.8.2021.



Ze Šumavy zdraví
Sekal

Žádné komentáře:

Okomentovat