31. července 2021

Neutrální lidojed vraždí prcky aneb Bude na Karlovarsku husto?

Pražskej rider Sekal se podobně jako ouběnickej boatcraftsman Chobotnice a dobětickej rybníkář Plch může objevit kdykoli a kdekoli, zatnout dráp a zmizet. Akční rádius týhle trojky je těžko uvěřitelnej. Sekalissimus aka neutrální kanibal Mobutowicz Sesesekal teď poslal na sekretariát zápis z vraždění prcků z různejch koutů ČR z přelomu 07/2021 - 08/2021 - neutrálně odpanil okres Kladno, zapsal druhej neutrál v okrese Plzeň - jih a ve Švihovské vrchoviny a ukous si zářez na Chomutovsku. Navíc teď rozšířil svoje panství o wigwam na Karlovarsku, kde pravidelně a téměř nerušena loví Plší vlčí smečka, takže v oblasti utěšeně stoupne konkurence...

Podél Prunéřovů: Nová Víska - Prunéřov I • 3,1 km • 45 m 

Můj asi nejplacatější neutrál, využil jsem v sobotu 31.7.2021 prací na silnici E442, kdy doprava byla regulována dvěma čičmundy. Já jsem projel, auto za mnou už ne, a tak jsem se nemusel na placatém profilu stresovat nějakými honimíry. V podstatě to ukončily další práce na silnici, ale těžko říci, zda lze na této exponované komunikaci něco prodlužovat. 


Čekání na dálnici: Nad Těhulí - Knovíz • 3,2 km • 93 m

Kdykoli se vracím po budoucí D7, už od Lotouše vyhlížím dálnici, která končí (začíná) u Slaného a ještě asi chvíli končit (začínat) bude, protože heslo "Prostě to postavíme" z roku 2013 úplně nefunguje. Obvykle se táhnu za nějakým kamionem nebo kloboučníkem a už je to o nervy, takže mne nikdy nenapadlo tento úsek neutralizovat. Až teprve v neděli 1.8.2021 jsem se vracel poměrně brzo, provoz nebyl nijak hrozný, u shellky jsem vyhodil kvalt a bylo z toho nakonec 3,2 km, i když by se dalo asi začít dřív, o moc dál to už nejde.



Měcholupská: Měcholupy - Klášter • 4,0 km • 98 m

Původně se to mělo jmenovat Terazky, ale nakonec převážilo pojmenování blízké krajům mého dětství. Při odjezdu z pivovaru Zhůřák ve Zhůři po komunikaci E49 jsem v sobotu 7.8.2021 přemítal, zda se mám zastavit i v pivovaru Zlatá Kráva v Nepomuku, když tu najednou kopec, vyhazuji kvalt a plachtím, část cesty i s výhledem na Zelenou Horu. Je sobota, lidé jezdí na prázdniny, a i když Plzeňáci nejedou už na chalupu, tak frekvence je poměrně značná, ale o moc dál by to stejně nešlo.


Neutrálním downhillům a dobrému pivu zdar
Sekal

Žádné komentáře:

Okomentovat