4. června 2021

Zmrzlá cikánka: Zmrzlík - Cikánka • 3,8 km • 126 m

"Tento neutrál vlastně vznikl na základě častých cest do Pivovaru Horymír v Radotíně, kdy mne přestal bavit věčně ucpaný Pražský okruh. Původně jsem začínal za Zmrzlíkem, což je část Řeporyjí, ale až za okruhem, a měl jsem v plánu doplachtit až k radotínské cementárně a možná ještě dál," reportuje o svém dalším zářezu pražský rider Sekal


"Povzbuzen Chobotniceho Ořechy pro cikánku jsem začal sjíždět, ale na několik pokusů jsem se nedostal dál než ke stanici autobusu Cikánka. A to 3 km nedalo. Rozhodl jsem se tedy přepracovat strategii a začít už před zdánlivě neprůjezdným Zmrzlíkem." 

"Ve Zmrzlíku je totiž šikana následovaná protisvahem, což ridera zpomalí na cca 30 km/h, následuje mírný sjezd k Zadní Kopanině, další části Řeporyjí, tam je ostrá levá a v provozu je to komplikované. Následuje sjezd dolů, který je nepřehledný, klikatý a všeobecně na hovno, navíc ve špičce poměrně hustě frekventovaný, jak tudy někteří chytrolíni objíždějí zácpy na Pražském okruhu."

"Nakonec 4.6.2021 nastala ideální konstelace okolo 19:00, na výjezdu z Řeporyjí za křižovatkou s ulicí K Austisu jsem to rozhulil, překonal první protisvah ve Zmrzlíku, následně menší protisvah před zatáčkou v Zadní Kopanině, pak už je to až k Cikánce zadara. Ani tentokrát jsem ale protisvah za zastávkou Cikánka nepřekonal, nejsem sebevrah," uzavírá Sekal.

Mrazíkovi zdar
Sekal

Žádné komentáře:

Okomentovat