2. března 2021

Když cesťák sloužil jako propustka pro neutralizaci

"V úterý 2.3.2021 jsem si napsal cestovní příkaz a vyrazil. Cestou jsem potrénoval formu na pár starých trasách. Překročení hranice okresu OK, při volbě trasy v navigaci jako varianta nejkratší to prostě vede stezkama, který policajti ani neznaj," popisuje ouběnický rider Chobotnice start své čtvrté neutralizační výpravy v roce 2021. 

Cestovní příkaz: Babice - Čisté potoky • 3,2 km • 72 m

V Dařboži jsem naložil pár fošen modřínu a vyrazil zpátky. Jsa všímavý chlapec, popojel jsem ještě kousek dál do Babic, rozpálil to a pustil. No marno, mohlo to bejt delší, ale Transit po hrbatý silnici plný štěrku moc nejede a neutrál zvadnul těsně za limitem. Líp jedoucí auto by do dalo až k Sázavě.

 

Blažim - z vršku to smažim Ext.: Farský les - Živohošť • 5,1 km • 174 m

Pak jsem dal extension trasy Blažim - z vršku to smažim. Bylo to peklo a dal jsem to až ne druhej nájezd. Tma, mlha a srnky nejsou zrovna setup kdy by to člověk rozpálil na kilo a vezl se. Takhle první nájezd skončil deadpointem u Blažimi, taxemse dojel obrátit zpátky, rozpálil to na smrtelnejch 65 a už to vyšlo. 


Paxem ještě zkusil něco u Chotilska, ale skončilo to podmírákem za 2,6 km. Ale jináč tyhle kraje ještě nevydaly všechno. A jak jsou civilisti na řetězu, tak aspoň ridera nikdo neprudí, když jede na simulanta.

Cesťákům zdar
Chobotnice

Žádné komentáře:

Okomentovat