10. ledna 2021

Bilbo Pytlík: Ve chvojkách - Lbín • 4,4 km • 192 m

Kopec s vodojemem nad Teplicemi, kde se rozkládá čtvrť Nová Ves, je z pohledu neutral ridera jasnou výzvou. Jako solitérní vršek teoreticky nabízí sjezdy do různých směrů, ale na víc než prcka to asi nedá. Takže jsem si zdejší terének zapsal do to-do listu a vyčkával, až pojedu kolem a bude vhodná příležitost. Ta nastala v neděli 10.1.2021, když jsem se vracel z Cínovce z běžek.

Nová Ves je zajímavá v tom, že tu stojí dvě řady paneláků, mezi nimiž se podle mapy nabízela pozoruhodná motanice. Ta ale nakonec nevyšla, ale i tak jsem tam ukořistil dva zářezy. V prvním z nich jsem se spustil od vodojemu, projel vsí Kladruby, přejel čtyřproudovku z Teplic do Bíliny a snesl se až do Bžan v údolí Bíliny.

Kombinace crafťácký bundy, skopčáckejch biatlonistickejch rukavic a poutek na hůlkách Leki nabízí tak dokonalý zapouzdření a ochranu před kosou, že vyprošťovat ruku kvůli focení je solidní voser. Tak jsem si udělal selfici nosem.

Kousek před vrcholem Pramenáče.

Fronta k výdejnímu vokýnku na Mikulášce.

Zelňačku mi pán prodal, ale pivo nechtěl. Prodal mi ale zrzavou limonádu s výtažkem chmele. Prezentaci politickejch statementů se na svých stránkách obvykle vyhýbám, ale to, co předvádí tahle banda kreténů v čele s Burešem, fakt nemá obdoby.

Na chvíli vylezlo slunce, tak jsem překonal rukavicovej voser, vyndal ruku a ještě jednou vyfotil svůj nařvanej ksicht. Protože je to velká událost - cca 2 roky jsem na běžkách pořádně nestál.

Výhled od Kladrub na elektrárnu Ledvice. Na to jsem si musel v průběhu neutrálu zastavit.

Cestou jsem minul místní část Bžan Pytlíkov, takže jméno pro neutrál podle pana Bagginse bylo jasný. Po předchozím luxusním běžkuňgu na Cínovci pěkná vložka cestou domů.

Tolkienovi zdar
Papouš  

Žádné komentáře:

Okomentovat