17. listopadu 2020

Strahoveskej kopec: Strahov - Smíchov • 3,5 km • 136 m

"Takže k tomu fčerejšku (úterý 17.11.2020): Začalo to tim, že jsem zkoušel najet z Petřin na delší variantu, ale u Střešovický vozovny mně dvakrát nepustil semafor doleva a tam je potřeba do tý křižovatky vletět, aby byla energie dostat se aspoň za tramwayovou zastáfku u vozovny. Tak jsem to při druhym zmařenym pokusu vzal doprava a zajel dlouho připravovanej projekt," přibližuje Chobotnice, král Prahy a středních Čech, svůj nástup do hexakillu k 31. výročí VLSR.

"Strahoveskej kopec je prostě Must have," míní Chobotnice a přidává místní visáčovskou vypalovačku na banjo.


"Ale cestou ze Strahovskýho kopce logicky na člověka může přijít přetlak použitejch tekutin, tak jsem na vhodnym místě hodil auto ke kraji, zatáhnul ručku, šel se vychcat do parku a následně pokračoval, samozřejmě bez motoru. Doporučuju tehle prvek zařadit mezi oficiální bodovaný (možná s o chlup vyšší bonifikací pro holky) a na dotyčnym místě umístit u země malou pamětní mosaznou tabulku," navrhuje další rozšíření klasy rider z Ouběnic.


"Dole mě zastavil až přikázanej směr jízdy doprava, teda do kopce. Ale šlo by tady vymyslet spousta jinejch variant prcků, co se týče startu, průběhu i cíle. (Třeba trasa Tomanova - Podbělohorská - Vrchlického) Krásnej technickej terén pro urban neutral. (Jedna přednost v jízdě, jedno chcaní)."


Johnovi zdar
Chobotnice

Žádné komentáře:

Okomentovat