20. listopadu 2020

Cesta domů: Prácheň - Nový Bor • 6,2 km • 220 m

Tohle mi úplně uniklo, resp. měl jsem to v poště, ale vůbec jsem to nezapsal do databáze. A přítom je to smělá lajna. Sjezdů z Práchně směrem na Nový Bor jsme tu pár měli - Johnyho ne úplně vyfokusovanej Prácheň - jih a následnou Trysčí opravu Natažený Johny, a tohle je další parádní kousek. Rider sroluje prácheňskej kopec plnej pěknejch zatáček a pak šourem přetraverzuje celý Nový Bor. V pátek 20.11.2020 se po této ose vydal místní neutrálista Čibi.

Zatím je z toho "jen" dorostenec, ale nabízí se pokračování až do Sloupu pod skalní hrad, a to by dalo 9,7 km! "Napojit to do Sloupu se mi zatím nepovedlo, chtělo by to jiný auto, ne o váze 1,8 tuny. Na výjezdu z Boru na Sloupské ulici mám malou rychlost, abych přejel ten horizont u Janova," napsal k tomu Čibi. Lajna je to pěkně vypečená - čtyři kruháky, jedny šraňky a jedna další přednost to posílají do obtížnostního levelu dva, s horizontem u Janova to dá možná trojku kvůli deadpointu. Až to ale místní mistr pošteluje, bude z toho krásnej dorosteneček.


Bohru zdar
Čibi

Žádné komentáře:

Okomentovat