2. září 2020

Když homole drhne cestou do drevníku: Homole - Drevníky • 3,6 km • 126 m

"Jel jsem takhle z Dobříše potrénovat pádlování do Županovic, když tu mi napadlo, že je tam takový delší kopec, a zkusmo jsem vyřadil bez nějaké větší přípravy a rozjezdu. Když jsem to pak na mapě jsem měřil, tak k mému zklamání to dalo jenom 2,8 km. Cestou zpátky z tréninku jsem to chtěl natáhnout ze stejného směru s větším rozjezdem a vyřadit dřív. Akorát jsem si všimnul, že na startovní rozcestí vede cesta z kopce ze směru, kterým jsem předtím nepřijel," napsal Chobotnice ke svému sjezdu na Příbramsku ze středy 2.9.2020. 

"Tak jsem vyjel ještě na vršek na Homoli. Rozjezd, vyřadit a začal let. Nejhorší byla zatáčka na první křižovatce, kde jsem se musel vrátit o více jak 90 stupňů. Tam jsem ztratil hodně rychlosti a následující deadpoint jsem dal jen taktak na simulanta. Těch pár aut, co mě předjelo, si asi myslelo svoje a dělali si prstem na čelo kolečko. Nicméně za deadpointem jsem znova dostal příjemnou akurátní rychlost. Akorát hlavní křižovatka v Drevníkách už byla opravdu konečná. Škoda, že to nejde natáhnout do Županovic, ale tam je v cestě vršek, který opravdu přejet nepůjde, pokud nebude foukat hurikán příznivým směrem," uzavřel Chobotnice

Foto trati.


Dřevníku zdar
Chobotnice

1 komentář: