6. července 2020

Skoro dvě basy: Horní Malá Úpa - Trutnov • 24,5 km • 596 m

Tahle trasa mi vrtala v hlavě dlouho, protože její potenciál je pekelnej - napřed sype 12 km skoro konstantně prudce z Horní Malé Úpy na křižovatku s odbočkou na Pec pS, a pak dalších 12+ km skoro konstantně podél řeky Úpy až do Trutnova. V pondělí 6.7.2020, kdy jsem si udělal narozeninovej ride (670 km, cca 112 km v neutrálu), jsem tady zajel 24,5 km, ale myslim, že to při troše šikovnosti půjde ještě dál. Z hlavy nedám, kde by se v Česku dalo nakroutit víc km, ani Vrbatka - Jilemnice nemá takový potenciál.

Kromě toho, že jsem chtěl doručit co nejvíc km, tak se mi hlavou honily temné myšlenky - jakože ty dvě basy plzní, co jsem vypsal pro prvního ridera za 25km neutrál na území ČR, by mi mohly zůstat za nehtama. Jenže karma Harpagona ze sekretariátu o půl kilometru dostihla, což je dobře. Vesmír je spravedlivý a moudrý. Dobře mi tak.

Orígo norskej kostel Wang v Karpaczi.
První polovina trasy je krása krásoucí v divokym krkonošskym údolí s relativně málo domy, užívačka, druhá je plazivec podél Úpy skoro po přímce a neužívačka, protože jsem se zase klepal o výsledek. Jel jsem to kolem jedenáctý večer, takže malej provoz, navíc silnice je velkoryse široká, takže plazič ani nepřekáží.

Předseda Neutral Riders JayKay a Hlavatka na pivu v Trautenberku HMÚ (2018). Na někom je už od mala jasný, že roste pro šibenici, na JayKayovi už tehdá bylo vidět, že roste pro neutrály...
...takhle zneutralizoval prsty dotěrné guvernantky dřevěnym stojákem na pivní tácky.
Ještě možná krátce k Horní Malé Úpě. To místo je boží. Jarní lyžba na prosluněné sjezdovce nad Pomezkami, parádní trasa přes Jelenku na Sněžku s exponovaným hřebínkem, pivovar Trautenberk se supr pivem a jídlem. Děsně mě baví i ta poloha na hranici - prostě se spustíš po rozbitý silnici do Polska, kde to má taky potenciál jak prase. V tomhle je "předsudečná nenávist" Čechů vůči Polákům výhodou, protože jsme tu našinců moc nepotkali. Dojmy z okolí jsem se snažil shrnout ZDE nebo TADY.


Pětadváca nepadla, dost se těšim na výkony potenciálních prodlužovačů, protože natažení by si to zasloužilo. Napadá mi, že by to moh bejt jeden z nejdelších neutrálů v Čechách, ale radši nebudu spekulovat. Dvacku za barákem jsem taky netipoval, tři pětky taky ne a stejně se urodilo. Budou i jiný doublemonstry....

Dvoutuctovce zdar
Papouš

3 komentáře:

  1. Krásnej výkon! Tady je vidět, že do našeho kraje teď o víkendu přijela Barca s Champions League a kosila a kosila. Fyzicky i technicky někde jinde než náš okresní přebor, kterej je založenej jen na extra příznivejch podmínkách. Ty tomu dodáváš tu eleganci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebejt Tebe, propagandisto, jsme jen provinční záležitost. To Ty, Tvoje propagační video plné entuziasmu a Tvý followeři dali Huťské župě švunk do tý doby nepoznanej. A rideři jste taky výstavní, kam se na to hrabe jedna do Vašeho výstavního regionu zbloudilá Sekretářka. Čili nepřijela Barca do Kotěhulek, ale Smetanova Lhota na Nou Camp :-)

      Vymazat
    2. Mimochodem vidět Nou Camp a zemřít:
      https://papous1.blogspot.com/2010/11/na-paelle-u-prasete-na-nealku-na-nou.html

      Vymazat