15. června 2020

Krippenkára: Cunnersdorf - Krippen • 7,0 km • 172 m

Když jsem v zimě 2020 projektoval saské neutrály - tady jsem si toho všimnul poprvé: že mapy.cz zobrazují výškové profily v zahraničí mnohem dramatičtěji než v Česku. Asi jinej přepočet, ale stoupání v desítkách metrů se mi ukázalo i u pohodového sjezdu z plání nad Königsteinem do Krippenu u Labe. Na první pohled to vypadalo jako bobová dráha, která vůbec nepůjde projet. V reálu to je celkem lehkej mazlik.

Sjetý to není úplně ideálně, určitě půjde ještě nástavec z Papstdorfu, což dá zusammen pěknejch 9,6 km, akorát je potřeba se popasovat s deadpointem nad Cunnersdorfem. Na to jsem v pondělí 15.6.2020 neměl moc čas, dal jsem tomu jen jeden pokus a na víc jsem neměl trpělivost, protože ke sklizni toho bylo vícero. Ale celkem hezoučká trasa, i ten nástavec se tak sexy kroutí.


Krippenu zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat