15. června 2020

Červený záblesk: Krietzschwitz - Pirna • 6,4 km • 158 m

Loni jsem na pokutách za rychlost v Sasku vyšpulil nějakejch 150 €, takže už si dávám trochu pozor. Při Saxon Neutral Huntingu v pondělí 15.6.2020 jsem tři vychytal, ale na sjezdu od Königsteinu do Pirny jsem měl vypnuto a jeden fešák v obci Krietschwitz mě zase vyfotil. Nu což, zase přijde obálka. Já to radši platim, protože jsem u Sasů pečenej vařenej, tak bych nerad, aby mě bengo vysadilo z auta a auto zabavilo do zaplacení pokuty.

Obecně se dá říct, že tam, kdy místní jezdí pomalu, je dobrý taky jet pomalu, protože tam bude. Druhak - radary jsou na dlouhejch rovinkách v obcích, takže tam se taky nevyplatí spěchat. Tretjak - asi se vyplatí kouknout na stránku radarfalle.de, kde je umístění krasavců popsáno. Jinak neutrál spíš takovej do počtu, nic kulervoucího, ale je tam, tak jsem ho poslal do deníčku.


Radaru zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat