16. května 2020

Kochanda: Lípa - Sadová • 3,4 km • 55 m

Třetí dámou neutrálového universa se v sobotu 16.5.2020 stala Mi Randa. Pro své neutrální počiny si vybrala dosud nezbrázděné pláně na Královéhradecku, což je při tamější placatosti krajiny opravdová výzva. Mi Randa je žena do nepohody, která krotí žactvo v Povrlech na Ústecku a pěstuje ovce, tři děti a manžu Ranpu na svažitém pozemku v Dolním Žlebu na Děčínsku - možná i ona savžitost jí byla inspirací pro rozšíření řad neutrálistek. Ranpu už znáte - je to otec nového loga Neutral Riders a kapitán měřicí lodě, brázdící dolní tok Labe.

Ploučnice 2011: kloboučnice Mi Randa a kloboučník Ranpa. Zápis z akce ZDE.
Mi Randa je založením hlubokomyslná žena, takže když jsem ji požádal o dojmy z jejích prvních dvou neutrálů, napsala to tak nějak zeširoka, až trochu freudovsky: "Na neutrál jezdím fakt ráda a tyto mé počiny jízdu upgradovaly do zcela nového rozměru. Najednou řeším i své psychické bloky: jedu pomalu a překážím. Pro mne trochu nerv, ale i výzva. Tak se snažím uvolnit. Zvolnit svou mysl, k čemuž tempo nabádá, a kochat se krásami z okolí. Vlastně v tu chvíli mám i pocit, že nejsem řidič, ale jen spolujezdec."

Před startem Ohře 2011: Mi Randa v šedé bundě, Ranpa v modro-červené, Sekretářka vpravo. Teplo tehdá úplně nebylo.
Mi Randina slova jsou jasným důkazem, že jízda na neutrál je komplexní motoristickou disciplínou, která není jen tupě výkonnostní záležitostí (byť na to se tu hraje taky), ale i spirituálním prožitkem. Jo, a Mi Randa teda onu sobotu sjela mimo jiné i toto:


Kochandě při neutrálu zdar
Mi Randa

Žádné komentáře:

Okomentovat