6. dubna 2020

Um den Sattel herum: Českých bratří, ÚnL - Železničářská, ÚnL • 3,0 km • 93 m

Um den Sattel herum (Okolo Sedla) je krátkej urban na domácím hřišti, kde je furt co zkoušet. V pondělí 6.4.2020 jsem se vydal tréninkově prozkoumat ulici Českých bratří na úpatí vrchu Sedlo (Střekovská vyhlídka), na níž jsem navázal trasou Schreckensteiner Treppen, což jsou takový místní schůdky - kousek zkopec, kousek po rovince.

Prohučel jsem Jeseniovou, z níž obvykle musím potupně odbočit do Žukovovy, protože na výjezd na Novosedlické náměstí, resp. na odbočku do ul. Karla IV. není rychlost. Ovšem tempo bylo tentokrát svěžejší, tak jsem to poslal do kopce a najednou byl deadpoint za mnou. To vyvolalo směs nadšení a obavy o výsledek, tak jsem to poslal dolů z kopce nejjednodušší variantou a modlil se, aby to dalo min. 3 km. Dalo.


Sedýlku zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat