5. dubna 2020

Adolfova zeleň: Adolfov - Přestanov • 12,7 km • 560 m

Duben je pro mě měsíc monstrů, tedy neutrálů delších než 12,0 km. Doposaváde (ke 22.4.2020, kdy se odehrává tento zápis) jich padlo - včetně variant a opravnejch jízd na předchozí neutrály dohromady osm. Prvním z nich byl sjezd z Adolfova v Krušných horách za 12,7 km, což je celkem jasná záležitost, ale nikdo se jí neujal, tak jsem to musel udělat sám. Nakonec jsem ale zjistil, že se to dá ještě natáhnout směrem na Chabařovice, a trochu jsem vylepšil kilometráž v Adolfova zeleň left za 14,0 km.

Jako WW2 mě ba, ale název s pánem s knírkem a patkou nesouvisí, jde o pouhý pokus o překlad německého názvu obce Adolfsgrün. "Sídlo založil roku 1833 hrabě Adolf z Ledeburu (Adolf von Ledebur auf Tellnitz), majitel všebořického panství, po němž byla pojmenována, kvůli ubytování dělníků stavějících silnici," píše se na wiki.

K průběhu - kilometráž se dá trochu nahonit rozjezdem od Větrova, na Adolfově pak kolmá levá, ale bez dramatu, kousek rovinka a pak už to padá v serpentýnkách křižujících místní skiresort. Pak rovně až přejezdu na Telnici, zde pomalu, je dost děsnej a na dalších průběh neutrálu nemá zvýšená rychlost při přejezdu sebemenší vliv. Na tlumiče ano.


Za přejezdem to nabere sklon a až na křižovatku se silnicí I/13 rovinka s protikopečkem, průjezd na hlavní trochu zleva, abyste neztratili rychlost. Ta je pak v ďolíku u Chlumce před Onem kolem 90 km/h, ale kopeček k Onu vás zpomalí na cca 75 km/h, což na dojezd až do Přestanova nestačí. Totiž - kdo dojede na kruhák do Přestanova, má šanci to vohnout ještě na Chabařovice a zajet Adolfov za 15,0 km!

Jenže na přejezd kruháku v Přestanově je potřeba mít u Ona na tachometru kolem 90 km/h, jinak se na kruhák nepodíváte. Oveřeno experimentálně několika pokusy, čímž vám šetřím palivo. Takže můžete pokusovat, pokusníci, a sepsat tu patnáctku. Aviatik - fabiatik tu shořel jak papyrus nebo uschlej zmijovec Bohouše Špačka. Over.

Zeleni zdar
Papouš

P.S. Off-topic: Kromě pořadu s Karlem Gottem jsem se kdysi vobjevil i u Felixe Holzmanna, jak jsem nyní zjistil. Takhle já jsem známej! Takže si to sem vodložim.

Žádné komentáře:

Okomentovat