19. dubna 2020

Létající Leo: Dykova, ÚnL - Železničářská, ÚnL • 3,5 km • 129 m

Létající Leo je další hračka s nízkým startem (rozuměj bez výjezdu na Novou Ves) na ředitelově a mém domácím hřišti Střekově. Když jsem někdy v březnu blábolil o jednom neutrálu jako game changeru, vůbec jsem netušil, jaký potenciál se tu skrývá. Je to i vytvarováním Střekova, který má v horní části kužel hory Sedlo, okolo kterého se dá různě kroužit tím či oním směrem.

Navíc je celkem zábavný pokoušet se nahňácat povinné 3 km do tak malého prostoru, jaký se nabízí. Mám na to asi nějakou úchylku, protože podobný fílingy jsem zažíval, když jsem loni vymejšlel, jak nahustit postel do fabie, což není žádnej rodinnej obytňák.

Novum Létajícího Lea spočívá v tom, že zdolává výjezd do Tolstého ulice z Novosedlického náměstí, což mi nenapadlo, že by vůbec kdy šlo. Ale v neděli 19.4.2020 mi to přišlo na mysl, takže došlo rovnou na realizaci a překvapivě to dalo celkem lehce. Chce to jen trochu pustit z kopečka. Bonusem je, že podařilo zneutralizovat i ulici Ke hradu.


Leovi zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat