13. dubna 2020

Krky pochval prospěšné Extension: Polevsko - Česká Kamenice • 12,1 km • 313 m

V brzkých ranních hodinách ve pondělí 13.4.2020 jsem se vydal na inspekci tras novoborského ridera Čibiho. Jednak jsem byl zvědavej na jeho pokusy v údolí říčky Kamenice, z čehož se nakonec vyloup Noční přízrak, druhak jsem se chtěl podívat na Čibiho supr linku Krky pochval prospěšné. U ní mi nebylo úplně jasný, proč se zasekla v Prysku před silnicí I/13. Že by deadpoint?

Letmý start u kapličky nad Polevskem je trochu tricky, dostatečná rychlost pro přejezd Polevského hřebene je nutností. Takže až napodruhé. Hřeben je boží, je na něm novej asfalt, hezky se vlní, takže lahoda. Před Práchní se silnice vohne doprava na Prysk a jízda začíná bejt víc čupr. Ale furt se to hezky kroutí.

Jedinej zádrhel na trati tak byly laně pasoucí se na návsi v Preškavě, ale radši vyklidily cestu. Blížím se k silnici I/13, protikopeček tu je, ale deadpoint se nekoná. Takže průplaz Českou Kamenicí, na dlažkách na náměstí frikce klesá i za sucha a betonové květináče lákají blatníky k pomazlení.

Centrum mám za sebou a teď dorazit až k místnímu fotbalovému hřišti. Tohle zakončení jsem si už před tím najel v náhodném neutrálu Harry Knie, což bejval velitel policajtů v Kamenici, takže pohoda. Krky zkapacitněny z dorostence na monstera, byť o prsa. Pan domácí z toho asi radost nemá, ale třeba se bude příště víc snažit :-) 


Extensionům zdar
Papouš

2 komentáře: