13. dubna 2020

Harry Knie: Víska pod Lesy - Dolní Kamenice • 3,3 km • 45 m

Tenhle kousek vzniknul jako momentální nápad, když jsem pod pláštíkem noci v pondělí 13.4.2020 driftoval ve fóbii směr New Bohr City, abych tam vykonal inspekci neutrálních terénů. Z kopce nad Markvarticema jsem to pustil na volnoběh směr Česká Kamenice a nechal volnoprůběh tomu, co se stane. Když už se jízda chýlila ke konci, vynořila se odbočka doleva do údolí řeky Kamenice. Tak jsem pokračoval podél ní až za místní fotbalové hřiště.



Pak jsem si to natrasoval v mapě a vyšel z toho podměrák. Pak jsem se k tomu náhodou vrátil a zjistil, že trasa se přepočetla na dřívější odbočku a že když tam zadám trasu skutečnou, tak tam máme 3,3 km. No a má to jakejsi tvar kolene a protože kamenickejm policajtum léta velel Harry Knie, byl název jasnej.

Ne, že bych se z Harryho nějak bořil, ale náhoda pomohla tomu, že jsem objevil potenciální prodloužení všech jízd končících v České Kamenici. Tak jsem třeba Čibimu trochu pošteloval Krky pochval prospěšné Extension, kterej se tak dostal mezi monstry. A takovejch případů na prodloužení je tam samozřejmě víc, ale to nechám buď na někom jinym, nebo na pozdějš :-)

Harrymu Kolenovi zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat