"Jeda od Ořecha, vyřadil jsem na horizontu a jal se klouzati kol Lochkova směr Lochkovský tunel. Na tachometru svítilo mi uspokojivých 90 až 100 km/h a v tomto rozpoložení předjel jsem dodávku a kamion. Moje vítězství kluzáku nad silnými koňmi kamionu ovšem nebylo úplně jisté a za čas jsem se před kamionem udržel zčásti jenom proto, že se mě asi styděl předjet, z druhé části proto, že do mě pral dálkovými světly, jako že mu překážím," líčí dotěrného točvolanta Chobotnice.
"Je pravda že tou dobou klesla rychlost na nějakých 70 km/h a on by býval chtěl jet rychleji. Na druhou stranu - kdybych nebyl býval postrkován silným proudem fotonů z jeho reflektorů, rychlost by klesla ještě více. Naštěstí v půlce se lochkovský tunel láme trochu více z kopce a moje jízda opět nabrala vyšší rychlosti až k metě 80 km/h, jejíž překročení honoruje automat městských raketýrů nepříjemně vysokou částkou," vysvětluje rider.
"V okamžiku, když jsem vyjel z lochkovského tunelu, měl jsem již před kamionem značný náskok. Ten mi bohatě stačil k tomu, aby mě nedohnal až ke sjezdu na Zbraslav. Zde odbočil jsem doprava směrem k domovu a vybíral si, kde své plachtění ukončím. Jelikož sjet směrem na Strakonice a zde ukončit jízdu na simulanta mi přišlo příliš potupné, volil jsem klikatější cestu u sjezdu na Zbraslav. Zde obkroužil jsem kruhový objezd zhruba o 480 stupňů, (tedy vícekrát než jednou dokola, ve skutečnosti to bylo 540 stupňů) a dokončil svou jízdu zastavením bez brzd u můstku přes mrtvé rameno Berounky Krňák. Tedy přesně v onom místě, kde minule jsem zakončil svou jízdu na trase Jíloviště - Zbraslav. Tolik přátelé z Nových pověstí zbraslavských," uzavřel své vyprávění Chobotnice.
Zbraslavi zdar
Chobotnice
Správný přechodník je "jeda", ne "jedouc", pokud nejsi nějakej nebinár nebo tak něco.
OdpovědětVymazatOpraveno, díky Sekalissime!
Vymazat