20. února 2020

Srnčí Bočák: Srní - Boč • 7,2 km • 450 m

Po cestě zpět do Ústí n.L. jsem přemýšlel o dalším cíli, ale počasí nebylo krušnohorským neutrálům příliš nakloněno. Dole déšť, nahoře sníh. Cestou z Boče jsem zahlédl odbočku na Srní a bylo rozhodnuto. Silnici na Srní si pamatuju dobře, supěl jsem tam na silničce a přišlo mi to strašně do kopce (to sedí) a děsně dlouhý (to zase tolik ne).

Vyjel jsem až nahoru nad Srní, kde silnice byla pod sněhem a otočil to dolů. Silnice se pěkně vine v serpentýnách strmým údolím potoka a několikrát překračuje potok beze jména. 

Neutrál to je lehký a je třeba spíše vydatně brzdit. Abych to prodloužil, tak jsem proskočil na hlavní I/13 a dojel kam to šlo. V mém případě těsně za Boč. Možná by se šlo plazit o kousek dál, ale byl provoz, tak jsem to ukončil a dalo to nakonec slušných 7,2 km i když pocitově bych čekal více.



Srní zdar, bočení taky

Plch

Žádné komentáře:

Okomentovat