20. února 2020

Ivan Hlinka: Olšová Vrata - Dalovice • 8,1 km • 250 m

Po delší době se naskytla příležitost zase zkusit nějaký neutrál. Po cestě k Babi a Dědovi jsme zopakovali D8SS a to mě navnadilo na další neutrály. Ještě jsme zkusili po cestě něco na I/13, ale všechno je to krátký a nezajímavý. Ve Varech jsem zanechal dětičky a vydal se zkoumat místní zatím neutrály netknuté končiny.

Vzhledem k tomu, že jsem byl v Drahovicích, tak první směr byl jasný. Po I/6 na Andělku a hurá dolů. Původně jsem myslel, že by to mohlo jít až od hradu na Andělce, ale nejde to. Takže rozjet a vyřadit a pak už jen lehký a rychlý sešup do Kvarů. Dá se i v provozu. Na konci jsem to nechal, kam až to dojede, a tak jsem se doplazil až do Dalovic na značku 8,1 km. Neutrál pojmenoval někde v neutrální diskuzi Azbest a Ivan Hlinka se hodí!



Naganu zdar
Plch

Žádné komentáře:

Okomentovat