22. října 2019

Lužec: Mirkov - Povrly • 6 km • 232 m

V druhé polovině října 2019 jsem plnil Databázi neutrálů potenciálními cíli a v pondělí 21.10.2019 jsem cejtil, že bych poznatky od kompu rád uplatnil v praxi. Akorát jsem chtěl něco blízko baráku - takže volba padla na Projekt Lysá (Lysá - Mirkov - Povrly): nadějně vyhlížející 9 km jízda z kopce u Povrlů.

Start na hřebenech Středohoří OK, jenže pak první protikopec a fail v podobě použití motoru k pohonu auta v obci Lysá, pak hned další na výjezdu z údolí potoka pod obcí. Ten první kopec by se asi dal, ale druhej je pro jízdu na neutrál stojka.

 Chtěl jsem jet tohle, což je trasa 9,1 km:


Nakonec jsem se dopotácel do Mirkova a zkusil sjet aspoň kratší trasu - 6 km - do Povrlů. 

  

Tušil jsem, že to půjde, protože jsem to už párkrát jel, ale nikdy ne s fokusem na jízdu na neutrál. Trasu jsem nazval Neutrál Lužec - podle obce ležící na trase. Je to krásná záležitost, flow jak prase, žádný velký brždění, vlní se to jak had a ten závěrečnej podjezd trati s hupíkem, jen na minimální rychlost, je rozkošnej.

Závěrečný úsek s hupíkem pod tratí.
Jedinej crux na trase je křížení hlavní při odbočce na hupík a možná i hupík samotnej. Pěkná trasa, určitě bude mít nějakej derivát s prodloužením, tuším ze směru od Blanska a variantu via Český Bukov.  

Žádné komentáře:

Okomentovat