28. srpna 2021

Postava Hlavního kočičáka Dr. Mňouka záhadně ožila aneb Proč nejezdit Chomutovku na nafukovacím člunu

V sobotu 28.8.2021 jsem mířil za Sekalem na jeho novej Hadí Southfork na úbočí Krušnejch hor, měl jsem trochu času, tak jsem se chtěl juknout na bruslotrasu v Bezručově údolí nad Chomáčem. Vůbec nechápu, proč po tomhle joudovi vodněkud z Ostravy někdo pojmenoval jedno z nejhezčích krušnohorských údolí. Bruslotrasa vypadá náramně a bude asi trochu fitness - na šesti km má převýšení 105 m, což není úplně málo... Bohužel bylo navlhlo a zlehka pochcávalo, tak mě 6km sjezd na bruslích podél říčky Chomutovky s představou případné tlamy moc nelákal.

Na Chomutovku mám jednu vzpomínku a mohu i poskytnout jednu nevyžádanou radu. Na začátku devadesátek jsem se s jednou partičkou pokoušel právě v Bezručově údolí říčku za jarního tání splout na nafukovacích člunech. Výprava skončila proražením všech tří lodí po několika metrech/kilometrech a utopením jednoho foťáku. Rada zní: na náfuce se o Chomutovku nepokoušejte, místní rulové balvany mají ideální hroty na její proražení.

Tedyk brusle neproběhly, ale proběhly dva neutrály - Tři mlejny bez ruky vedou Bezručovým údolím (extention možnej, zastavilo mě auto přijíždějící z hlavní), Hlavní kočičák Dr. Mňouk je téměř paralelní směr z Blatna do Chomáče, kde to půjde asi taky natáhnout. Dr. Mňouk je smyšlená postava kočičího vládce, s níž jsem dráždil svýho prvního psa Dinu (při vyřčení slova kočičák byl čokl hin). No a neutrál vede kolem opevnění Na Kočičáku, tak mi to zase vytanulo.

Doufal jsem ve větší kotel, ale nakonec jsem byl za oba dorostence vcelku rád.

Tři mlejny bez ruky: Třetí mlýn - Chomutov • 7,3 km • 149 m


   

Hlavní kočičák Dr. Mňouk: Blatno - Chomutov • 7,0 km • 310 m


   

Krušnohorám zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat