14. dubna 2021

Cementový eden: Slivenec, Pražský okruh - Radotín • 4,1 km • 146 m

"Asi kilometr před sjezdem na Lochkov na Pražském okruhu mne cestou do Radotína napadá, že by z toho mohl být neutrál. Jel jsem to jen jednou a ještě opačným směrem, tak mi to nepřipadá tak složité. Asi 800 m před sjezdem vyhazuji kvalt, aniž bych znal budoucí komplikace," popisuje pražskej rider Sekal ne úplně obvyklou kombinaci highwayáku a semiurbánního rurálu, k níž se odhodlal ve středu 14.4.2021.

"Ke sjezdu doplachtím bez problémů, ale následuje téměř 180° obrat zakončený poměrně nepřehledným téčkem, ale nikde nikdo, a tak se ploužím první metry dolů. Po cca 100 metrech už se to trochu rozjíždí, a jelikož už jsem na hlavní, je mi jedno, kdo se případně za mnou vleče nebo se připojí od Slivence (jako třeba Chobotnice)."


"Nicméně jede to pěkně, akorát je to v nižších partiích komplikováno retardérem a cedulí, že se měří. Končím s křížením s ulicí V Edenu, ale prodloužit to jistě lze na obou stranách. O dva dny později prodloužení zkouším, ale končím už po sjezdu na téčku, čili jsem asi napoprvé měl kliku. Avšak nový pivovar v Radotíně vaří skvělé ležáky, čili prostor pro prodlužování tu je," uzavírá Sekal.

Lagerům z Radotína zdar
Sekal

Žádné komentáře:

Okomentovat