17. prosince 2020

Sejdeme se na kožním: Jirkov - Železný Brod • 6,1 km • 310 m

Po několikaměsíční čekací době přišel konečně den D, kdy jsem měl platnou vstupenku ke kožní doktorce do Železného Brodu. I přes velkou natěšenost na tohle naše první setkání jsem v hlavě udržel nápad po dlouhé době zkusit jeden zapomenutý neutrálek. Dost se divím, že na mě počkal, sám jsem ho chtěl dát už dlouho, ale buď jsem zapomněl, nebo se opravovala silnice k Jirkovu...

Konečně vyhazuji kvalt těsně před bodem zlomu před Jirkovskou borovicí a už si to šinu k Jirkovu. Míjím moje oblíbené řeznictví U Drdů. Drdovy buřty, které si nejraději dělám na černém pivu s vlastními rohlíky a houskami, jsou děsný mrdy! Sjezd na Hrubou Horku je bez sebemenších problémů, míjím odbočku na Kozinec - krásnou lezeckou oblast objevenou legendárním Jindrou Sochorem, který umí počítat do tří - 1 - jde to, 2 - jde to blbě, 3 - nejde to.

Za chvilku jsem už mezi domy Železného Brodu a začínám se těšit ke kožní. Finíto je na náměstí na stopce.

Drdovy buřty na černém pivu. Tak to má pán domáci z Hutě rád.

A houstička domácí výroby k tomu. Krásná ladička.




Kožce zdar
ZBzH

Žádné komentáře:

Okomentovat