"Ve směru od
Kondrace jsem jen tak ze zvyku vyhodil kvalt, a ačkoli jsem byl ze začátku naštvaný, že to mohlo být delší, nakonec jsem spokojen i tak. Na trase je několik deadpointů - nejprve protisvah, ale pokud se začne včas, rychlost je dostatečná, následuje první přechod pro chodce, hned vzápětí železniční přejezd, druhý přechod pro chodce, první kruháč, třetí přechod, čtvrtý přechod, druhý kruháč, další tři přechody a končím na téčku
Riegerova -
Okružní -
Vlasákova ve
Vlašimi. Přitom kdyby ten manták, co odbočoval z
Vlasákovy do
Riegerovy dal blinkr včas, mohl jsem při troše štěstí doplachtit ještě o kilometr dál," shrnul svůj sjezd do
Vlašimi ze soboty 12.9.2020 pražský rider
Sekal.
K tomu pár poznámek ze sekretariátu - s termínem deadpoint opatrně. V řeči Neutral Riders je deadpoint protisvah, stopka na trati, kterou člověk přejede zuby nehty, kolikrát až na x-tý pokus. Žádná houska na krámě, ale seriozní problém. Proto je i obtížnost u deadpointu nastavena hodně vysoko - deadpoint je za 1 bod, tudíž automaticky zvyšuje klasu o 1 stupeň! Deadpoint v žádném případě není přechod pro chodce, železniční přejezd apod. (leda, že by byly shodou okolností na vrcholu stoupání). V tomto případě jde o klasickou přednost za 0,1 bodu. Čili deadpoint by mohl být max. ten první protisvah.
Vlašimi zdar
Sekal
Žádné komentáře:
Okomentovat