20. června 2020

Bitte, follow me: Pancíř - Bayerisch Eisenstein • 11,3 km • 427 m

"Hlásím menší zádrhel při pokusu z Pancíře přes hranice až do Zwieselu. Problém je nový kruháč na hranici, který nejde projet rychleji než nějakých 30 km/h. Za ním jsem pokračoval asi dvacítkou přes celou Bavorskou Rudu. Za městem se to rozjelo skoro na 30, ale na hlavní silnici, kde jezdí všichni kilo, to nebylo nic moc a všimli si toho fízlové v civilním bavoráku. Zastavili mě a překazili celý pokus, s tím že, proč jsem jel tak pomalu, jestli mám rozbitý auto," popisuje zbabělý útok pohrobků gestapa v pátek 19.6.2020 špičácký rider Prochna.

"Když jsem jim řekl, že jedu na neutrál a že jsem chtěl zkusit, kam dojedu, že to tak u nás děláme, tak to moc nechápali. Prohledali mě celýho, včetně komplet auta a musel jsem jim čůrat kvůli testu na drogy. Začali, že je to Bundesstrasse a že tam nemůžu jet tak pomalu, že minimálně 60. Neměli moc pochopení, ani když jsem jim říkal, že proto jedu tak pozdě, když není takový provoz a že furt čumím do zrcátka. Ještě jsem se jich mohl zeptat, kdy by byl nejlepší čas na to to jet a jestli mi teda neudělají doprovod," vtipkuje rider, který si připisuje třetí crossborder alias neutrál, co vede přes dva státy.


Šikanózní chování bavorskejch beng je stará známá věc. Sekretářku už prohledávali dvakrát ve Walsassenu za hranicema u Chebu. Filcuňk to byl důkladnej, ovšem kvůli drogám se nikdy nečůralo. Připadá mi, že po koronaviru jsou benga voprsklý jak lázeňský veverky. Tady v Ústí pobíhá strážník č. 145 a pokuty dává i myším a ptákům, tak je aktivní.

Každopádně Prochnovi držíme palce při opakování pokusu a vzkazujeme, ať se nenechá nějakym bezmozkem votrávit. Nezastaví tě, nemá na to, pravda je na Tvý straně! Zwiesel bude dobyt! (Akorát s policejním doprovodem vopatrně, zavání to nedovolenou podporou :-) )

Bengum mařícím neutrály zmar
Prochna

Žádné komentáře:

Okomentovat