2. května 2020

Klíny do hlavy: Klíny - Litvínov • 14,4 km • 605 m

V sobotu 2.5.2020 mě deště zavály na Fláje, tak jsem si řikal, že bych moh testnout další z potenciálně dlouhejch sjezdů z Krušných hor dolů do uhelné pánve - a to z krušnohorského Aspenu: z Klínů. V mapě jsem viděl sjízdnejch cca 9,5 km, pak jsem se zamotal ve změti nadjezdů dole v Litvínově. Nechal jsem tomu volnej průběh a nakonec jsem se nestačil divit.


Z Klínů do Litvajzu to jede samo, takovej neutrál bez nároků na řidičské umění, ale tu a tam výhled do pánve, pěkný bukový lesy kolem silnice. Před Litvajzem jsem zpozorněl, protože tam byla nastražená trojpast v podobě kruháků. Měl jsem kliku a proplul je ve zdraví s dobrou rychlostí na budíku.

Mířím ke změti nadjezdů, už se pomalu loučím s planetou neutrálů a mentálně se vracím do světa civilů. Rychlost klesá, jedu na simulanta, zkusim, co se stane. Lup, a jsem na spojce Litvínov - Most a vypadá to docela z kopečka. Tom som, Boha, netušil, že hokejisti sídlej takhle vysoko v horách. Klidím se ke krajnici, abych nevysíral, a plazim se. Nakonec to dalo skoro 5,0 km navíc a první květnovej monstr je tu!

Klínům zdar
Papouš

Žádné komentáře:

Okomentovat