7. dubna 2020

Tlučeň - direct Extension: Tlučeň - Sebuzín • 5,3 km • 257 m

"Tohle už někdo jel?" ptala se mě v úterý 7.4.2020 po messengeru Soňa 2H na již sjetou trasu od Hlinné přes Tlučeň k Labi.
"Asi jo. Já," odpověděl jsem.
"Tak si trhni :-)," odvětila energicky energetická neutrálistka.
Nedalo mi to a porovnal jsem její a svůj výkon.

"Moument, kouknul jsem na to ještě jednou a jsi tam vo 200 metrů delší. Takže zapisuju a svůj pokus zabarvuju šedě a propadá se na hnojiště dějin," napsal jsem Soně.
"No jo, nic není věčné :-)," přemítá Soňa.
"To je naprosto v pořádku, kdo dojede dál, odsouvá kratšího předskokana. Ti pomáhali Enérové (nějaký reklamní figury vymyšlený ČEZem) :-)," já na to.
"Viď :-))) nevjet mi na kruháč od Litoměřic nějaký zelený žigul nebo co to bylo, bylo by to ještě dál," uzavřela Soňa 2H.


Natažené Tlučni zdar
Soňa 2H

Žádné komentáře:

Okomentovat